Gledajući promijenjene proporcije i produženi stražnji prozor, teško je pobrkati A8 Horch s običnim A8 ili A8 L. Nije ni čudo, produžena verzija A8 kraća je od Horch verzije za čak 13 cm, i naravno većina ovih dodatnih centimetara dostupna je putnicima straga. Napisao bih na kauču, ali ovdje nema kauča. Postoje dva ogromna električna grijana i ventilirana masažna sjedala. I naravno monstruozna konzola koja razdvaja dva sjedala.
Prednji dio interijera, barem gledajući fotografije, nije se toliko promijenio, iako vjerojatno možete računati na nešto drugačiju završnu obradu nego kod standardnog A8.
Osim toga, za Horch verziju, boja, felge, odgovarajuće oznake na karoseriji bit će jedinstvene, a oprema će vjerojatno uključivati većinu onoga što se može naručiti za A8 kao standard.
W12? Naravno da ne. Za sada se A8 L Horch nudi sa… 3-litrenim V6 benzinskim motorom od 340 KS, automatskim mjenjačem i pogonom na sve točkove. S jedne strane, ima dosta snage, jer standardni A8 L s ovim motorom treba ubrzati na stotke za 5,7 sekundi, tako da će ovdje vjerojatno biti oko 6 sekundi. Vrlo brzo. Vrlo, vrlo brzo.
S druge strane – najveći konkurent A8 L Horcha, Maybach S-klasa, se nudi sa dva motora. V8 sa 503 KS ili 6-litreni V12, koji ima 612 konja? 4,8 odnosno 4,5 sekundi do stotke. Možda ovih 1,5 sekundi ne predstavlja veliku razliku, ali i ne daje dojam da je ultra-lultraluksuzni Audi sporiji od Mercedesa istog segmenta.
Ima li nade za više? Vjerojatno da. A8 L Horch će prvi put biti predstavljen javnosti na sajmu u Kini, a tamo ne vole previše velike motore. Do te mjere da je Mercedes tamo prodavao čak i CLS s motorom od… 1,5 litara. Ispod haube G-Klase je smješten 2.0, dok u u S-Klasi max 3 litre i V6.
I koliko god apsurdno zvučalo, vidjet ćemo hoće li Evropa A8 L Horchu dozvoliti spomenuti W12. I hoće li se ova varijanta uopšte pojaviti na ovom tržištu…